Powrót do listy kierunków

Najważniejsze pytania i dokumenty

Najważniejsze dokumenty


 

Regulamin Studiów Podyplomowych

Regulamin Praktyk

Zarządzenie Rektora nr 100/23  w sprawie pobierania opłat za świadczenie usług edukacyjnych

(Prosimy o zapoznanie się z załącznikiem do zarządzenia - par. 16, ust. 7 dot. zaprzestania studiowania i wyliczania opłaty w przypadku rezygnacji)

 


Najważniejsze pytania


1. Jak mogę zapisać się na studia podyplomowe?

Zapisu na studia dokonujesz online. Należy wypełnić formularz klikając w niebieski przycisk dostępny w prawym górnym rogu na stronie danego kierunku:

Wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz dokonanie opłaty wpisowej jest równoznaczne z rezerwacją miejsca.

Nie ma możliwości rejestracji telefonicznej lub drogą mailową.


2. Czy informacje dostępne na stronie kierunku są aktualne?

Dokładamy wszelkich starań, aby dane prezentowane na stronie kierunku były aktualne (aktualizujemy informacje na bieżąco).

W razie wątpliwości lub informacji związanej z dostępnością miejsc, prosimy o kontakt z koordynatorem kierunku lub Centrum Studiów Podyplomowych:

Kontakt - kliknij tutaj


3. Kiedy otrzymuję oficjalną decyzję o przyjęciu na studia podyplomowe?

Oficjalną decyzję o przyjęciu, umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz szczegółowy plan zajęć otrzymują Państwo drogą mailową po zakończeniu rekrutacji.  


4. Jak uzyskać fakturę VAT za dokonaną płatność za udział w studiach podyplomowych?

Aby uzyskać Fakturę VAT, prosimy o kontakt z SEKCJĄ NALEŻNOŚCI od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:

Tel. 61 854 62 08, - 60 51

e-mail: skk@ump.edu.pl


5. Z kim kontaktować się w sprawie zmiany płatnika, wystawienia aneksu do umowy?

Prosimy o kontakt z Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:

e-mail: podyplomowe@ump.edu.pl

tel. 61 854 60 49, -60 09, - 60 20, - 61 61, - 62 34


6. Czy można rozłożyć płatność na mniejsze raty?

Jeśli chcą Państwo zawnioskować o rozłożenie płatności na raty należy wypełnić załączone pismo:

POBIERZ PISMO

Następnie wysłać je na adres Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego mailowo: podyplomowe@ump.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Coll. Maius, Centrum Studiów Podyplomowych, p. 003-004, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań


7. Jak otrzymać zwrot nadpłaconego czesnego?

Nadpłata w opłacie czesnego zwracana jest Słuchaczowi na jego pisemny wniosek. Pismo, wraz z podaniem numeru konta, na które nadpłata powinna zostać zwrócona, należy przesłać na adres: Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego, pok. 003-004, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań.


8. Czy Uczelnia nalicza odsetki za nieterminowe opłacanie czesnego?

W przypadku nieterminowego wnoszenia opłat (decyduje data wpływu na rachunek bankowy UMP) naliczane są odsetki ustawowe.


9. Jak i gdzie mogę sprawdzić stan moich płatności?

Każdy słuchacz studiów podyplomowych może sprawdzić swoje płatności, w tym kwotę naliczonych odsetek, w systemie elektronicznym WISUS S.


10. W jakich godzinach pracuje i gdzie się mieści Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego?

Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego jest otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15 i mieści się w budynku Coll. Maius, pok. 003-004 (parter), ul. Fredry 10 w Poznaniu.


11. Czy będąc słuchaczem studiów podyplomowych otrzymam legitymację studencką?

Nie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa słuchacze studiów podyplomowych nie otrzymują legitymacji studenckiej. Studiując na studiach podyplomowych posiadają Państwo status słuchacza, a nie studenta.


12. Gdzie znajduje się harmonogram i program studiów podyplomowych?

Zarówno program danego kierunku, jak i harmonogram zjazdów dostępny jest na stronie danego kierunku w zakładkach: Program i harmonogram:

Kliknij tutaj

Szczegółowe informacje dotyczące planu zajęć oraz formy odbywania zajęć (on-line, hybrydowo, stacjonarnie) przekazuje koordynator danego kierunku po zakończeniu rekrutacji.

Kontakt do koordynatora znajduje się na stronie danego kierunku z prawej strony.


13. Jak zalogować się do systemu WISUS? 

Logowanie do systemu WISUS następuje przez stronę:

https://uczelnia.ump.edu.pl/sso/

Login - indywidualny numer słuchacza podany w wiadomości o przyjęciu na studia podyplomowe, np. s100xxxx

Hasło - nr PESEL przy pierwszym logowaniu (hasło powinno zostać zmienione). W przypadku, kiedy nie pamiętają Państwo hasła, klikamy w link pod miejscem do logowania:

W przypadku problemów z systemem WISUS S

(Problemy z logowaniem do systemu i jego działaniem)

Dział Analiz i Rozwoju

Tel. 61 854 60 14, - 61 79

e-mail: dar@ump.edu.pl lub helpdesk.dar@ump.edu.pl

(od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15)


14. Jaki dokument otrzymam po ukończeniu studiów podyplomowych?

Po ukończeniu studiów otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych określone ustawą.

Wzór świadectwa - zał. 4 świadectwo B-C

Kliknij tutaj


15. Czy Słuchacz studiów podyplomowych może korzystać z Biblioteki Głównej UMP?

Słuchacze Studiów Podyplomowych mogą korzystać z zasobów biblioteki na miejscu, a także mają możliwość założenia konta bibliotecznego w Wypożyczalni.
Link do instrukcji: http://www.bg.ump.edu.pl/aktualnosci/zakladanie_konta.pdf
Tylko posiadacze aktywnego konta są uprawnieni do korzystania z zasobów elektronicznych biblioteki, takich jak e-czasopisma, e-książki oraz baz danych.
Uwaga!
Słuchacze Studiów Podyplomowych nie posiadają legitymacji/karty, w takich przypadkach ustawiany jest numer PESEL Słuchacza.
 
W razie pytań prosimy o kontakt z pracownikami biblioteki:
e-mail: wypozyczalnia@ump.edu.pl
 
tel. 61 854 67 46; 61 854 67 49
 
Adres Biblioteki Gównej oraz godziny otwarcia - Kliknij tutaj
 

16. Czy Słuchacze studiów podyplomowych mogą liczyć na zniżki w hotelach w przypadku noclegów w pobliżu kampusu UMP (ul. Bukowska/Rokietnicka/Święcickiego)?
 
Dla Słuchaczy studiów podyplomowych UMP przysługuje zniżka na nocleg w dniach zjazdowych (weekend) w Hotelu Platinum Residence przy ul. Reymonta 19 w Poznaniu.
 
Hotel znajduje się w pobliżu kampusu UMP - ok. 900 m od Centrum Biologii Medycznej, Centrum Symulacji Medycznej i Coll. Stomatologicum oraz ok. 1,8 km od Coll. Anatomicum przy ul. Święcickiego 6 (jeden przestanek tramwajowy z Matejki na Rondo Jana Nowaka-Jeziorańskiego) oraz ok. 2,5 km od budynku Dworca Głównego.
 
 
Rezerwacja pokoju odbywa się na hasło "CSP".
 
Uwaga!
UMP nie zajmuje się rezerwacją noclegów. Prosimy o indywidualny kontakt z hotelem.
 

Pokoje typu economy i standard (obowiązujące ceny):

  • 1 os bez śniadania 309 zł/doba;
  • 1 os ze śniadaniem 349 zł/doba;
  • 2 os bez śniadania 329 zł/doba;
  • 2 os ze śniadaniem 399 zł/doba;
  • 2 os z dostawką bez śniadania 399 zł/doba;
  • 2 os z dostawką ze śniadaniem 449 zł/doba.
Koszt parkingu to kwota 50 zł/doba – konieczna jest jego wcześniejsza rezerwacja


W terminach, w których cena dnia będzie niższa niż cena stała będzie obowiązywała dla Państwa cena dnia.

Kontakt w sprawie rezerwacji:

tel. 519 303 011

Adres: Reymonta 19, 60-791 Poznań

www.platinumpoznan.pl


17. Jak wyliczany jest ewentualny zwrot w przypadku rezygnacji ze studiów?

W przypadku zaprzestania studiowania spowodowanego rezygnacją lub skreśleniem z listy słuchaczy studiów podyplomowych, na wniosek Słuchacza zwracana jest mu opłata za studia w części już zapłaconej a dotyczącej czasu studiów przypadającego po zaprzestaniu studiowania, poczynając od następnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu, w którym zaprzestanie studiowania miało miejsce. Za podstawę rozliczenia przyjmuje się, że opłata za jeden zjazd stanowi iloraz całej opłaty za studia i planowanej liczby zjazdów w danej edycji studiów. Z wyliczonej kwoty zwrotu potrącana jest opłata administracyjna w wysokości 3%.

Zarządzenie Rektora nr 100/23 (załącznik - par. 16, ust.7) - kliknij tutaj


UWAGA!

Chciałbyś podjąć studia podyplomowe na UMP, ale nie mamy takiego kierunku na naszej stronie? Zgłoś nam swój pomysł na podyplomowe@ump.edu.pl

 

 

 

 

Copyright 2017 Uniwersytet Medyczny w Poznaniu ˙ made by 1CONNECT.