Najważniejsze dokumenty
Regulamin Studiów Podyplomowych
Zarządzenie Rektora nr 131/24 w sprawie pobierania opłat za świadczenie usług edukacyjnych
(Prosimy o zapoznanie się z załącznikiem do zarządzenia - par. 16, ust. 7 dot. zaprzestania studiowania i wyliczania opłaty w przypadku rezygnacji)
Najważniejsze pytania
1. Jak mogę zapisać się na studia podyplomowe?
Zapisu na studia dokonujesz online. Należy wypełnić formularz klikając w niebieski przycisk dostępny w prawym górnym rogu na stronie danego kierunku:
Wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz dokonanie opłaty wpisowej jest równoznaczne z rezerwacją miejsca.
Nie ma możliwości rejestracji telefonicznej lub drogą mailową.
2. Czy informacje dostępne na stronie kierunku są aktualne?
Dokładamy wszelkich starań, aby dane prezentowane na stronie kierunku były aktualne (aktualizujemy informacje na bieżąco).
W razie wątpliwości lub informacji związanej z dostępnością miejsc, prosimy o kontakt z koordynatorem kierunku lub Centrum Studiów Podyplomowych:
3. Kiedy otrzymuję oficjalną decyzję o przyjęciu na studia podyplomowe?
Oficjalną decyzję o przyjęciu, umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz szczegółowy plan zajęć otrzymują Państwo drogą mailową po zakończeniu rekrutacji.
4. Jak uzyskać fakturę VAT za dokonaną płatność za udział w studiach podyplomowych?
Aby uzyskać Fakturę VAT, prosimy o kontakt z SEKCJĄ NALEŻNOŚCI od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:
Tel. 61 854 62 08, - 60 51
e-mail: skk@ump.edu.pl
ZASADY WYSTAWIANIA FAKTUR - Kliknij tutaj
5. Z kim kontaktować się w sprawie zmiany płatnika, wystawienia aneksu do umowy?
Prosimy o kontakt z Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:
e-mail: podyplomowe@ump.edu.pl
tel. 61 854 60 49, -60 09, - 60 20, - 61 61, - 62 34
6. Czy można rozłożyć płatność na mniejsze raty?
Jeśli chcą Państwo zawnioskować o rozłożenie płatności na raty należy wypełnić załączone pismo:
Następnie wysłać je na adres Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego mailowo: podyplomowe@ump.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Coll. Maius, Centrum Studiów Podyplomowych, p. 003-004, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań
7. Jak otrzymać zwrot nadpłaconego czesnego?
Nadpłata w opłacie czesnego zwracana jest Słuchaczowi na jego pisemny wniosek. Pismo, wraz z podaniem numeru konta, na które nadpłata powinna zostać zwrócona, należy przesłać na adres: Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego, pok. 003-004, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań.
W przypadku nieterminowego wnoszenia opłat (decyduje data wpływu na rachunek bankowy UMP) naliczane są odsetki ustawowe.
Każdy słuchacz studiów podyplomowych może sprawdzić swoje płatności, w tym kwotę naliczonych odsetek, w systemie elektronicznym WISUS S.
10. W jakich godzinach pracuje i gdzie się mieści Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego?
Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego jest otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15 i mieści się w budynku Coll. Maius, pok. 003-004 (parter), ul. Fredry 10 w Poznaniu.
11. Czy będąc słuchaczem studiów podyplomowych otrzymam legitymację studencką?
Nie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa słuchacze studiów podyplomowych nie otrzymują legitymacji studenckiej. Studiując na studiach podyplomowych posiadają Państwo status słuchacza, a nie studenta.
12. Gdzie znajduje się harmonogram i program studiów podyplomowych?
Zarówno program danego kierunku, jak i harmonogram zjazdów dostępny jest na stronie danego kierunku w zakładkach: Program i harmonogram:
Szczegółowe informacje dotyczące planu zajęć oraz formy odbywania zajęć (on-line, hybrydowo, stacjonarnie) przekazuje koordynator danego kierunku po zakończeniu rekrutacji.
Kontakt do koordynatora znajduje się na stronie danego kierunku z prawej strony.
13. Jak zalogować się do systemu WISUS?
Logowanie do systemu WISUS następuje przez stronę:
https://uczelnia.ump.edu.pl/sso/
Login - indywidualny numer słuchacza podany w wiadomości o przyjęciu na studia podyplomowe, np. s100xxxx
Hasło - nr PESEL przy pierwszym logowaniu (hasło powinno zostać zmienione). W przypadku, kiedy nie pamiętają Państwo hasła, klikamy w link pod miejscem do logowania:
W przypadku problemów z systemem WISUS S
(Problemy z logowaniem do systemu i jego działaniem)
Dział Analiz i Rozwoju
Tel. 61 854 60 14, - 61 79
e-mail: dar@ump.edu.pl lub helpdesk.dar@ump.edu.pl
(od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15)
14. Jaki dokument otrzymam po ukończeniu studiów podyplomowych?
Po ukończeniu studiów otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych określone ustawą.
Wzór świadectwa - zał. 4 świadectwo B-C
15. Czy Słuchacz studiów podyplomowych może korzystać z Biblioteki Głównej UMP?
Pokoje typu economy i standard (obowiązujące ceny):
W terminach, w których cena dnia będzie niższa niż cena stała będzie obowiązywała dla Państwa cena dnia.
Kontakt w sprawie rezerwacji:
Adres: Reymonta 19, 60-791 Poznań
17. Jak wyliczany jest ewentualny zwrot w przypadku rezygnacji ze studiów?
W przypadku zaprzestania studiowania spowodowanego rezygnacją lub skreśleniem z listy słuchaczy studiów podyplomowych, na wniosek Słuchacza zwracana jest mu opłata za studia w części już zapłaconej a dotyczącej czasu studiów przypadającego po zaprzestaniu studiowania, poczynając od następnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu, w którym zaprzestanie studiowania miało miejsce. Za podstawę rozliczenia przyjmuje się, że opłata za jeden zjazd stanowi iloraz całej opłaty za studia i planowanej liczby zjazdów w danej edycji studiów. Z wyliczonej kwoty zwrotu potrącana jest opłata administracyjna w wysokości 3%.
Zarządzenie Rektora nr 100/23 (załącznik - par. 16, ust.7) - kliknij tutaj
UWAGA!
Chciałbyś podjąć studia podyplomowe na UMP, ale nie mamy takiego kierunku na naszej stronie? Zgłoś nam swój pomysł na podyplomowe@ump.edu.pl