Zdobądź praktyczne umiejętności,
poszerzaj wiedzę i rozwijaj kompetencje
potrzebne na rynku farmaceutycznym!
Szanowni Państwo,
rozpoczęliśmy zajęcia w ramach 5 edycji studiów podyplomowych Marketing na Rynku Farmaceutycznym. Pierwszy zjazd odbył się w terminie 16-17.11.2024 r. Istnieje jeszcze możliwość dołączenia do grupy.
Serdecznie zapraszamy!
Uwaga!
Wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz dokonanie opłaty wpisowej jest równoznaczne z rezerwacją miejsca. Oficjalną decyzję o przyjęciu, umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz szczegółowy plan zajęć otrzymują Państwo drogą mailową po zakończeniu rekrutacji.
Patronat honorowy:
Aby skutecznie podejmować decyzje na trudnym rynku farmaceutycznym potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu, prawa i zarządzania. Osoby, które nie podejmują efektywnych działań prowadzących do poprawy wskaźników ekonomicznych i wizerunku reprezentowanego przedsiębiorstwa nie odnoszą sukcesu. Stąd nasza decyzja o wprowadzeniu do programu tematów dotyczących mechanizmów rynkowych opartych o najnowsze trendy związane m. in. z marketingiem internetowym, komunikacją interpersonalną i budowaniem trwałych relacji z otoczeniem.
Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji na rynku farmaceutycznym. Zajęcia prowadzone będą w nowoczesnej, przystępnej i praktycznej formie.
Zdobyta wiedza ułatwi managerowi zarządzanie zespołem i produktem oraz pozytywnie wpłynie na kompetencje związane z negocjacjami cenowymi oraz kreowaniem marki.
To wyjątkowe studia podyplomowe ze względu na jakość, program i kadrę oraz wysoce specjalistyczny charakter zajęć. Od osób pracujących w sektorze farmaceutycznym nieustannie wymaga się aktualnej wiedzy z zakresu znajomości narzędzi marketingowych oraz marketingu internetowego.
Otrzymane świadectwo ukończenia studiów podyplomowych to nie tylko potwierdzenie ukończenia studiów, ale będzie stanowić gwarancję przewagi konkurencyjnej Absolwenta w stosunku do innych reprezentantów branży.
Wybierając kształcenie podyplomowe kreujesz swoją przyszłość!!!
Oferujemy:
Uczestnicy:
Przewidujemy:
Studia przeznaczone są dla absolwentów uczelni wyższych pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i prawa na rynku farmaceutycznym i medycznym.
Program studiów jest w szczególności skierowany do farmaceutów i osób pracujących w aptekach, w firmach farmaceutycznych, hurtowniach farmaceutycznych i medycznych. Adresatami są także lekarze, ekonomiści i osoby działające w obszarze marketingu i innowacji, które planują swoją przyszłość zawodową w obszarze zarządzania na rynku farmaceutycznym.
Studia te ułatwią także prowadzenie własnej działalności gospodarczej oraz podniosą kwalifikacje osób aplikujących na stanowiska dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką w firmach farmaceutycznych czy w systemie opieki zdrowotnej.
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe wypełniają formularz elektroniczny (rejestracyjny) i załączają skan dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Zapraszamy do zapoznania się ze spotami reklamowymi i profilami studiów w mediach społecznościowych:
Dane kontaktowe w zakładce "Kontakt".
Założeniem programu jest aktualizacja i pogłębianie wiedzy uczestników studiów w oparciu o trendy rynkowe, innowacyjne treści i atrakcyjne formy realizacji zajęć. Uczestnicy studiów podyplomowych będą mieli możliwość zdobycia lub poszerzenia wiedzy w obszarach marketingu internetowego, komunikacji interpersonalnej i budowania trwałych relacji z otoczeniem. Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji w opiece zdrowotnej.
Praktyczne aspekty zajęć wsparte będą wiedzą teoretyczną.
Dodatkową korzyścią będzie możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych.
Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym i trwają II semestry. Przewidziano 10 zjazdów weekendowych, które pozwalają na zrealizowanie 189 godzin dydaktycznych (32 punkty ECTS).
Harmonogram zjazdów – edycja 5 :
Semestr I
Semestr II
Warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia studiów jest uregulowana frekwencja oraz zdanie egzaminu dyplomowego.
5 EDYCJA
Opłata za 2 semestry zajęć dydaktycznych wynosi 6.550,00 zł, z możliwością dokonywania płatności jednorazowo lub w ratach przed rozpoczęciem każdego semestru w wysokości 3.275 zł, w następujących ratach:
Płatność za studia odbywa się na indywidualne subkonto wskazane w umowie podpisywanej pomiędzy Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z każdym słuchaczem studiów po zakończeniu rekrutacji.
Istnieje możliwość płatności w mniejszych ratach.
Pracownicy UMP otrzymują rabat 10%.
Opłata wpisowa:
Opłata wpisowa (płatna na etapie rekrutacji): 500 zł - podlega zaliczeniu w poczet czesnego, ale nie podlega zwrotowi na etapie rekrutacji oraz w przypadku niepodjęcia studiów podyplomowych, względnie zrezygnowania z nich w pierwszym semestrze.
Opłaty wpisowego należy dokonać na konto Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:
56 1030 1247 0000 0000 4771 8000
z dopiskiem - Studia Podyplomowe Marketing, 5 edycja, imię i nazwisko słuchacza, KSP0000123
Akty prawne:
|