Zdobądź praktyczne umiejętności,
poszerzaj wiedzę i rozwijaj kompetencje
potrzebne na rynku farmaceutycznym!
Szanowni Państwo,
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora 124/2020 od dnia 17 października do odwołania zajęcia w ramach studiów podyplomowych, kursów i szkoleń specjalizacyjnych prowadzone są w formie zdalnej.
Jeśli sytuacja epidemiczna ulegnie poprawie, zajęcia będą prowadzone w formie hybrydowej (stacjonarnie i/lub on-line). Zajęcia zdalne są równoważne z zajęciami stacjonarnymi.
Nabór na 2. edycję rozpocznie się wiosną 2021 r.
Zapraszamy!
Aby skutecznie podejmować decyzje na trudnym rynku farmaceutycznym potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu, prawa i zarządzania. Osoby, które nie podejmują efektywnych działań prowadzących do poprawy wskaźników ekonomicznych i wizerunku reprezentowanego przedsiębiorstwa nie odnoszą sukcesu. Stąd nasza decyzja o wprowadzeniu do programu tematów dotyczących mechanizmów rynkowych opartych o najnowsze trendy związane m. in. z marketingiem internetowym, komunikacją interpersonalną i budowaniem trwałych relacji z otoczeniem.
Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji na rynku farmaceutycznym. Zajęcia prowadzone będą w nowoczesnej, przystępnej i praktycznej formie.
Zdobyta wiedza ułatwi managerowi zarządzanie zespołem i produktem oraz pozytywnie wpłynie na kompetencje związane z negocjacjami cenowymi oraz kreowaniem marki.
To wyjątkowe studia podyplomowe ze względu na jakość, program i kadrę oraz wysoce specjalistyczny charakter zajęć. Od osób pracujących w sektorze farmaceutycznym nieustannie wymaga się aktualnej wiedzy z zakresu znajomości narzędzi marketingowych oraz marketingu internetowego.
Otrzymane świadectwo ukończenia studiów podyplomowych to nie tylko potwierdzenie ukończenia studiów, ale będzie stanowić gwarancję przewagi konkurencyjnej Absolwenta w stosunku do innych reprezentantów branży.
Wybierając kształcenie podyplomowe kreujesz swoją przyszłość!!!
Oferujemy:
Uczestnicy:
Przewidujemy:
Studia przeznaczone są dla absolwentów uczelni wyższych pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i prawa na rynku farmaceutycznym i medycznym.
Program studiów jest w szczególności skierowany do farmaceutów i osób pracujących w aptekach, w firmach farmaceutycznych, hurtowniach farmaceutycznych i medycznych. Adresatami są także lekarze, ekonomiści i osoby działające w obszarze marketingu i innowacji, które planują swoją przyszłość zawodową w obszarze zarządzania na rynku farmaceutycznym.
Studia te ułatwią także prowadzenie własnej działalności gospodarczej oraz podniosą kwalifikacje osób aplikujących na stanowiska dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką w firmach farmaceutycznych czy w systemie opieki zdrowotnej.
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe wypełniają formularz elektroniczny (rejestracyjny) i załączają skan dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Zapraszamy do zapoznania się ze spotami reklamowymi i profilami studiów w mediach społecznościowych:
Warunkiem uruchomienia Studiów jest przyjęcie minimum 30 osób.
Dane kontaktowe w zakładce "Kontakt".
Założeniem programu jest aktualizacja i pogłębianie wiedzy uczestników studiów w oparciu o trendy rynkowe, innowacyjne treści i atrakcyjne formy realizacji zajęć. Uczestnicy studiów podyplomowych będą mieli możliwość zdobycia lub poszerzenia wiedzy w obszarach marketingu internetowego, komunikacji interpersonalnej i budowania trwałych relacji z otoczeniem. Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji w opiece zdrowotnej.
Praktyczne aspekty zajęć wsparte będą wiedzą teoretyczną.
Dodatkową korzyścią będzie możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych.
» Efekty kształcenia
Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym i trwają II semestry. Przewidziano 12 zjazdów weekendowych, które pozwalają na zrealizowanie 189 godzin dydaktycznych (32 punkty ECTS).
Uwaga: ze względu na Państwa bezpieczeństwo i sytuację epidemiologiczną pierwszy zjazd planowany na 4-5 kwietnia br. został odwołany i przełożony na 6-7 czerwca br. (zgodnie z harmonogramem - zjazd nr 4). Zjazdy zaplnanowane na kwiecień i maj zostaną odrobione w późniejszym terminie.
Warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia studiów jest uregulowana frekwencja, zaliczenie modułów studiów (forma testu modułowego) oraz przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.
Opłata za 2 semestry zajęć dydaktycznych wynosi 4.900 zł, z możliwością dokonywania płatności semestralnie w dwóch równych ratach. Pierwsza rata będzie płatna do 20 marca br., druga do 2 października 2020 r.
Płatność za studia odbywa się na indywidualne subkonto wskazane w umowie podpisywanej pomiędzy Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu a każdym słuchaczem studiów (wzór umowy w zakładce "Przydatne informacje").
|