Powrót do listy kierunków

Akademia Liderów - holistyczny program rozwoju kompetencji przywódczych


Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w innowacyjnych studiach podyplomowych z zakresu psychologii zarządzania i rozwoju osobistego!

Nabór na I edycję rozpocznie się 15 grudnia 2025 r. Aktualnie pracujemy nad stroną. Niebwem dodamy wszystkie niebędne informacje.

Zapraszamy!


Studia współprowadzone z Partnerem Studiów


Innowacyjny program studiów podyplomowych PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA - NEURONAUKA - ROZWÓJ OSOBISTY - WELLBEING



Kilka słów o programie...

Program Akademii Liderów ma na celu wszechstronny rozwój kompetencji przywódczych poprzez połączenie wiedzy psychologicznej, narzędzi rozwoju osobistego oraz praktyki zarządzania zespołami i projektami.

Cele i zadania...

Cele i zadania studiów obejmują budowanie samoświadomości, rozwój odporności psychicznej i etycznego przywództwa, a także doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i kreatywnego myślenia. Program kładzie nacisk na praktyczne przygotowanie do zarządzania ludźmi, projektami i zmianą organizacyjną, wspierając jednocześnie rozwój empatii, innowacyjności i kultury współpracy.


Dołącz do nas i postaw na wieloaspektowy rozwój osobisty!


Program studiów składa się z 5 modułów, w tym:

  • MODUŁ 1: PSYCHOLOGIA PRZYWÓDZTWA I NEURONAUKA
  • MODUŁ 2: ROZWÓJ OSOBISTY I PSYCHOLOGIA POZYTYWNA
  • MODUŁ 3: ZARZĄDZANIE - ZESPÓŁ I ZMIANA
  • MODUŁ 4: ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
  • MODUŁ 5: ZDROWIE I WELLBEING

W programie również warsztaty wyjazdowe

BOSS FOOD!


NASZE ATUTY:

  • Renomowana kadra dydaktyczna
  • Sesja wyjazdowa i warsztaty kulinarne BOSS FOOD (jeden weekend wyjazdowy w cenie studiów)
  • Mentoring i coaching indywidualny (4 godz. dydaktyczne)
  • Elementy NEURONAUKI i psychologii osobowości
  • Modłuł ZDROWIE I WELLBEING
  • Możliwość rozłożenia czesnego na mniejsze raty

Program kształcenia i harmonogram zjazdów

Studia trwają dwa semestry i obejmują łącznie 181 godz. zajęć dydaktycznych, w tym 117 godz. zajęć kształtujących umiejętności praktyczne. Wszystkie bloki tematyczne kończą się zaliczeniem, a studia obroną pracy dyplomowej.

Planujemy 10 sesji zjazdowych (zajęcia odbywają się na kampusie UMP - ul. Bukowska/Rokietnicka/Przybyszewskiego w Poznaniu - 9 zjazdów) oraz jeden zjazd wyjazdowy/warsztatowy (maj/czerwiec).

Zajęcia odbywają się w sobotę i niedzielę. Pierwszy zjazd planowany na koniec września 2026 r., a zakończenie zajęć na czerwiec 2027 r. (średnio jeden zjazd w miesiącu).

Dokładny harmonogram zjazdów podamy w I kwartale 2026 r.

Informacje szczegółowe:

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW

Zasady rekrutacji - POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE

Profil kandydata:

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe – preferowane osoby z wykształceniem wyższym (dowolnego kierunku) i minimum 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów lub zarządzaniu.

Motywacja i predyspozycje – oceniane na podstawie listu motywacyjnego oraz krótkiej ankiety dotyczącej oczekiwań i dotychczasowych doświadczeń liderskich (podczas rozmowy rekrutacyjnej).

Etap I – Zgłoszenie online: formularz aplikacyjny z CV, listem motywacyjnym i krótką ankietą samooceny kompetencji.

Etap II – Wstępna selekcja: analiza dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów formalnych i jakości zgłoszenia.

Etap IV – Decyzja i informacja zwrotna: zakwalifikowani kandydaci otrzymują zaproszenie do udziału w studiach; pozostali – krótką informację zwrotną z rekomendacją dalszego rozwoju.

Postępowanie rekrutacyjne:

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe wypełniają formularz elektroniczny (rejestracyjny) i załączają skany poniższych dokumentów:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych [prosimy o sprawdzenie, czy dyplom został przez Państwa podpisany (miejsce pod zdjęciem), jeżeli wzór tego wymaga]
  • Skan CV (maks. 1-2 strony A4)*
  • Skan listu motywacyjnego (maks.1 strona)*
  • Dowód opłaty wpisowego w wysokości 500 zł (wpisowe podlega zaliczeniu w poczet czesnego, ale nie podlega zwrotowi w przypadku niepodjęcia studiów podyplomowych, względnie zrezygnowania z nich w trakcie studiów) - informacje szczegółowe zakładka Opłaty.

*Prosimy, aby list motywacyjny i CV były napisane pod kątem aplikowania na nasze studia podyplomowe.

Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do programu otrzymają zwrot opłaty wpisowej.

Warunki ukończenia studiów podyplomowych

Projekt końcowy (praktyczny egzamin) – uczestnicy indywidualnie opracowują i prezentują projekt dotyczący przywództwa, zarządzania zmianą, rozwoju zespołu lub własnego planu rozwoju liderskiego. Projekt ma formę case study, strategii dla organizacji albo planu wdrożenia innowacji.

Prezentacja przed komisją – obrona projektu przed wyznaczoną komisją.

Opłaty i faktura VAT

Opłata za semestr studiów wynosi 14.900,00 zł.

Studia trwaja dwa semestry - pełna opłata 29.800,00 zł (za dwa semestry zajęć).

Czesne

Opłata czesnego w wysokości 29.800,00 zł płatna jednorazowo do dnia 18 września 2026 roku, albo w dwóch równych ratach po 14.900,00 zł płatnych odpowiednio:

- I rata do dnia 18 września 2026 roku,

- II rata do dnia 30 stycznia 2027 roku,

Mozliwość rozbicia opłaty na mniejsze raty, ale nie więcej niż 8 rat.

Płatność za studia odbywa się na indywidualne subkonto wskazane w umowie podpisywanej z każdym sluchaczem po zakończeniu rekrutacji.

Opłata wpisowa

Wpisowe (płatne na etapie rekrutacji) w kwocie 500,00 zł - podlega zaliczeniu w poczet czesnego, ale nie podlega zwrotowi na etapie rekrutacji oraz w przypadku niepodjęcia studiów podyplomowych, względnie zrezygnowania z nich w toku studiów.

Opłaty wpisowego należy dokonać na konto Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:
56 1030 1247 0000 0000 4771 8000

z dopiskiem - Akademia Liderów, imie i nazwisko Słuchacza, KSP0000184

 

Dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu oraz pracowników szpitali klinicznych UMP - rabat w wysokości 10%!

Uwaga!

osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do programu otrzymają zwrot opłaty wpisowej po zakończonym procesie rekrutacji.

Faktura VAT

Aby uzyskać Fakturę VAT, prosimy o kontakt z SEKCJĄ NALEŻNOŚCI od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:

Tel. 61 854 62 08, - 60 51

e-mail: skk@ump.edu.pl

ZASADY WYSTAWIANIA FAKTUR - Kliknij tutaj

Kadra dydaktyczna

Zajęcia poprowadzi kadra dydaktyczna złożona z renomowanych wykładowców akademickich oraz doświadczonych mentorów, psychologów, ekspertów zdrowia publicznego, zarządzania, coachów i osób, które na co dzień wspierają holistyczny rozwój menagerów.


Zajęcia poprowadzą, m.in.:

prof. dr hab. Ewa Mojs - Kierownik studiów, neuropsycholog, kierownik Katedry i Zakładu Psychologii Klinicznej na Wydziale Medycznym UMP, czytaj więcej

prof. dr hab. Zbigniew Izdebski - Seksuolog, pedagog, profesor nauk humanistycznych, związany z Uniwersytetem Warszawskim i Uniwersytetem Zielonogórskimczytaj więcej

prof. dr hab. Ewa Baum - Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu, kierownik Katedry Nauk Społecznych i Humanistycznych UMP, czytaj więcej

dr hab. Ewelina Chawłowska - Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu, kierownik Katedry i Zakładu Profilaktyki Zdrowotnej UMP, czytaj więcej

dr hab. Przemysław Daroszewski - Dyrektor Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. Wiktora Degi w Poznaniu, menedżer i wykładowca, specjalizujący się w zarządzaniu w sektorze opieki zdrowotnej, czytaj więcej

dr hab. Grzegorz Juszczyk - Specjalista w dziedzinie zdrowia publicznego, adiunkt w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, czytaj więcej

dr hab. Sławomir Murawiec - Lekarz psychiatra i psychoterapeuta, autor wielu prac naukowych oraz popularno-naukowych łączących wymiar biologiczny i psychologiczny leczenia zaburzeń psychicznych, czytaj więcej

dr Rafał Staszewski, MBA - Kanclerz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, menedżer i ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego, adiunkt w Katedrze i Zakładzie Profilaktyki Zdrowotnej,  czytaj więcej

dr Wojciech Świder - Ekonomista i wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jego specjalizacje to rynki finansowe i polityka monetarna, czytaj więcej

dr Grażyna Teusz - Wykładowcaadiunkt w Zakładzie Poradnictwa Społecznego na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM, czytaj więcej

Dorota Wiśniewska-Szeplewicz, MBA - menedżerka i ekspertka w dziedzinie zarządzania strategicznego, specjalizująca się w koordynowaniu procesów edukacyjnych oraz zarządzaniu strukturami w sektorze medycznym, czytaj więcej

Agnieszka Nowogrodzka - psycholożka, trenerka, wykładowczyni, specjalizująca się w projektowaniu programów edukacyjnych oraz w zarządzaniu procesami rozwojowymi w organizacjach, czytaj więcej

WAŻNE DATY - Najważniejsze pytania i odpowiedzi

Ważne daty:

Początek rekrutacji - 15 grudnia 2025, godz. 12:00

Limit miejsc: 24 osoby

Rozmowy rekrutacyjne - czerwiec 2026 (szczegółowe daty podamy niebawem)

Pierwszy zjazd - 26-27 września 2026 r.

Szczegółowy harmonogram zjazdów zostanie podany niebawem. Przewidujemy 10 zjazdów weekendowy (raz w miesiącu, od września 2026 do czerwca 2027).

Najważniejsze pytania i odpowiedzi:

Kliknij tutaj 

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w dwusemestralnych studiach podyplomowych!

Program naszych studiów ma na celu wszechstronny rozwój kompetencji przywódczych poprzez połączenie wiedzy psychologicznej, narzędzi rozwoju osobistego oraz praktyki zarządzania zespołami i projektami.

Nowoczesny program studiów łączy tematy związane z rozwojem osobistym menagerów, neuronauki, zarządzaniem zespołami oraz tematami związanymi ze zdrowiem i wellbeingiem!

Zajęcia poprowadzi kadra dydaktyczna złożona z renomowanych wykładowców akademickich oraz doświadczonych mentorów, psychologów, coachów i osób, które na co dzień wspierają holistyczny rozwój menagerów.

To niezwykle ciekawa i wyjątkowa propozycja studiów podyplomowych z zakresu psychologii zarządzania, przywództwa oraz rozwoju osobistego!

Dołącz do nas i pozostaw na rozwój swoich kompetencji przywódczych!

Kontakt

Centrum Studiów Podyplomowych i Kształcenia Ustawicznego

tel. 61 854 60 09, - 62 67

e-mail: podyplomowe@ump.edu.pl

 

Kierownicy studiów

prof. dr hab. Ewa Mojs 

Katedra i Zakład Psychologii Klinicznej UMP

Kierownik/koordynator studiów

Agnieszka Nowogrodzka

Akademia Poznania

e-mail: a.nowogrodzka@akademiapoznania.pl

 

Copyright 2017 Uniwersytet Medyczny w Poznaniu ˙ made by 1CONNECT.