
Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w innowacyjnych studiach podyplomowych z zakresu psychologii zarządzania i rozwoju osobistego!
Nabór na I edycję rozpocznie się 15 grudnia 2025 r. Aktualnie pracujemy nad stroną. Niebwem dodamy wszystkie niebędne informacje.
Zapraszamy!
Studia współprowadzone z Partnerem Studiów

Innowacyjny program studiów podyplomowych PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA - NEURONAUKA - ROZWÓJ OSOBISTY - WELLBEING

Kilka słów o programie...
Program Akademii Liderów ma na celu wszechstronny rozwój kompetencji przywódczych poprzez połączenie wiedzy psychologicznej, narzędzi rozwoju osobistego oraz praktyki zarządzania zespołami i projektami.
Cele i zadania...
Cele i zadania studiów obejmują budowanie samoświadomości, rozwój odporności psychicznej i etycznego przywództwa, a także doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych i kreatywnego myślenia. Program kładzie nacisk na praktyczne przygotowanie do zarządzania ludźmi, projektami i zmianą organizacyjną, wspierając jednocześnie rozwój empatii, innowacyjności i kultury współpracy.
Dołącz do nas i postaw na wieloaspektowy rozwój osobisty!
Program studiów składa się z 5 modułów, w tym:

W programie również warsztaty wyjazdowe
BOSS FOOD!
NASZE ATUTY:
Studia trwają dwa semestry i obejmują łącznie 181 godz. zajęć dydaktycznych, w tym 117 godz. zajęć kształtujących umiejętności praktyczne. Wszystkie bloki tematyczne kończą się zaliczeniem, a studia obroną pracy dyplomowej.
Planujemy 10 sesji zjazdowych (zajęcia odbywają się na kampusie UMP - ul. Bukowska/Rokietnicka/Przybyszewskiego w Poznaniu - 9 zjazdów) oraz jeden zjazd wyjazdowy/warsztatowy (maj/czerwiec).
Zajęcia odbywają się w sobotę i niedzielę. Pierwszy zjazd planowany na koniec września 2026 r., a zakończenie zajęć na czerwiec 2027 r. (średnio jeden zjazd w miesiącu).
Dokładny harmonogram zjazdów podamy w I kwartale 2026 r.
Informacje szczegółowe:
Profil kandydata:
Wykształcenie i doświadczenie zawodowe – preferowane osoby z wykształceniem wyższym (dowolnego kierunku) i minimum 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów lub zarządzaniu.
Motywacja i predyspozycje – oceniane na podstawie listu motywacyjnego oraz krótkiej ankiety dotyczącej oczekiwań i dotychczasowych doświadczeń liderskich (podczas rozmowy rekrutacyjnej).
Etap I – Zgłoszenie online: formularz aplikacyjny z CV, listem motywacyjnym i krótką ankietą samooceny kompetencji.
Etap II – Wstępna selekcja: analiza dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów formalnych i jakości zgłoszenia.
Etap IV – Decyzja i informacja zwrotna: zakwalifikowani kandydaci otrzymują zaproszenie do udziału w studiach; pozostali – krótką informację zwrotną z rekomendacją dalszego rozwoju.
Postępowanie rekrutacyjne:
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe wypełniają formularz elektroniczny (rejestracyjny) i załączają skany poniższych dokumentów:
*Prosimy, aby list motywacyjny i CV były napisane pod kątem aplikowania na nasze studia podyplomowe.
Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do programu otrzymają zwrot opłaty wpisowej.
Projekt końcowy (praktyczny egzamin) – uczestnicy indywidualnie opracowują i prezentują projekt dotyczący przywództwa, zarządzania zmianą, rozwoju zespołu lub własnego planu rozwoju liderskiego. Projekt ma formę case study, strategii dla organizacji albo planu wdrożenia innowacji.
Prezentacja przed komisją – obrona projektu przed wyznaczoną komisją.
Opłata za semestr studiów wynosi 14.900,00 zł.
Studia trwaja dwa semestry - pełna opłata 29.800,00 zł (za dwa semestry zajęć).
Czesne
Opłata czesnego w wysokości 29.800,00 zł płatna jednorazowo do dnia 18 września 2026 roku, albo w dwóch równych ratach po 14.900,00 zł płatnych odpowiednio:
- I rata do dnia 18 września 2026 roku,
- II rata do dnia 30 stycznia 2027 roku,
Mozliwość rozbicia opłaty na mniejsze raty, ale nie więcej niż 8 rat.
Płatność za studia odbywa się na indywidualne subkonto wskazane w umowie podpisywanej z każdym sluchaczem po zakończeniu rekrutacji.
Opłata wpisowa
Wpisowe (płatne na etapie rekrutacji) w kwocie 500,00 zł - podlega zaliczeniu w poczet czesnego, ale nie podlega zwrotowi na etapie rekrutacji oraz w przypadku niepodjęcia studiów podyplomowych, względnie zrezygnowania z nich w toku studiów.
Opłaty wpisowego należy dokonać na konto Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:
56 1030 1247 0000 0000 4771 8000
z dopiskiem - Akademia Liderów, imie i nazwisko Słuchacza, KSP0000184
Dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu oraz pracowników szpitali klinicznych UMP - rabat w wysokości 10%!
Uwaga!
osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do programu otrzymają zwrot opłaty wpisowej po zakończonym procesie rekrutacji.
Faktura VAT
Aby uzyskać Fakturę VAT, prosimy o kontakt z SEKCJĄ NALEŻNOŚCI od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15:
Tel. 61 854 62 08, - 60 51
e-mail: skk@ump.edu.pl
ZASADY WYSTAWIANIA FAKTUR - Kliknij tutaj
Zajęcia poprowadzi kadra dydaktyczna złożona z renomowanych wykładowców akademickich oraz doświadczonych mentorów, psychologów, ekspertów zdrowia publicznego, zarządzania, coachów i osób, które na co dzień wspierają holistyczny rozwój menagerów.
Zajęcia poprowadzą, m.in.:

prof. dr hab. Ewa Mojs - Kierownik studiów, neuropsycholog, kierownik Katedry i Zakładu Psychologii Klinicznej na Wydziale Medycznym UMP, czytaj więcej

prof. dr hab. Zbigniew Izdebski - Seksuolog, pedagog, profesor nauk humanistycznych, związany z Uniwersytetem Warszawskim i Uniwersytetem Zielonogórskim, czytaj więcej

prof. dr hab. Ewa Baum - Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu, kierownik Katedry Nauk Społecznych i Humanistycznych UMP, czytaj więcej

dr hab. Ewelina Chawłowska - Prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu, kierownik Katedry i Zakładu Profilaktyki Zdrowotnej UMP, czytaj więcej

dr hab. Przemysław Daroszewski - Dyrektor Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. Wiktora Degi w Poznaniu, menedżer i wykładowca, specjalizujący się w zarządzaniu w sektorze opieki zdrowotnej, czytaj więcej

dr hab. Grzegorz Juszczyk - Specjalista w dziedzinie zdrowia publicznego, adiunkt w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, czytaj więcej

dr hab. Sławomir Murawiec - Lekarz psychiatra i psychoterapeuta, autor wielu prac naukowych oraz popularno-naukowych łączących wymiar biologiczny i psychologiczny leczenia zaburzeń psychicznych, czytaj więcej

dr Rafał Staszewski, MBA - Kanclerz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, menedżer i ekspert w dziedzinie zdrowia publicznego, adiunkt w Katedrze i Zakładzie Profilaktyki Zdrowotnej, czytaj więcej

dr Wojciech Świder - Ekonomista i wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jego specjalizacje to rynki finansowe i polityka monetarna, czytaj więcej

dr Grażyna Teusz - Wykładowca, adiunkt w Zakładzie Poradnictwa Społecznego na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM, czytaj więcej

Dorota Wiśniewska-Szeplewicz, MBA - menedżerka i ekspertka w dziedzinie zarządzania strategicznego, specjalizująca się w koordynowaniu procesów edukacyjnych oraz zarządzaniu strukturami w sektorze medycznym, czytaj więcej

Agnieszka Nowogrodzka - psycholożka, trenerka, wykładowczyni, specjalizująca się w projektowaniu programów edukacyjnych oraz w zarządzaniu procesami rozwojowymi w organizacjach, czytaj więcej
Ważne daty:
Początek rekrutacji - 15 grudnia 2025, godz. 12:00
Limit miejsc: 24 osoby
Rozmowy rekrutacyjne - czerwiec 2026 (szczegółowe daty podamy niebawem)
Pierwszy zjazd - 26-27 września 2026 r.
Szczegółowy harmonogram zjazdów zostanie podany niebawem. Przewidujemy 10 zjazdów weekendowy (raz w miesiącu, od września 2026 do czerwca 2027).
Najważniejsze pytania i odpowiedzi: